Sid!

Hallå där!

Jag kom på att jag inte har lagt upp nån bild på Sid, så here we go:

Tit-ut!Han kanske ser ut som ett läskigt monster, men för mig är det helt OK, för han är mitt lilla monster

Jag har ingen kalender, jag använder den i nån månad, men sen glömmer jag den och vips så är den borta. Men ibland blir det för miycket att hålla i huvet, och då har jag kommit på ett alldeles utmärkt sätt att komma ihåg viktiga saker: Skriv på handen! (Ja, jag fick lite inspiration från Chris Martin)

Hand?

That’s it 4 today!

Kommentera

