Filosofiska tankar…

Tips: Måla ALDRIG naglarna när du är kissnödig.

Misslyckat resultat

Juste, jag har bytt välkomstbild, eller vad man nu ska kalla det. Aja, du fattar!
Jag vet inte om du har märkt det, men det är ovanligt mycket rönnbär i år. Mamma säger att det betyder att det ska bli en kall vinter, och hellre en vinter med snö än vinter med slask. Eller?
Rönnbär är så höstigt det kan bli, enligt mig! De är röda och har fina blad, alltså verkar det bli en typisk höst och typisk vinter i år. Kan det bli bättre i ett land som Sverige?

Anna Anka är ju i mediernas centrum, iaf i Sverige. Jag erkänner att jag faktiskt inte har sett ett enda avsnitt av Svenska Hollywood-fruar. Vi Svenskar är verkligen giriga när det gäller skvaller. Man skulle vilja se en lista på olika länder och hur mycket skvallerblaskor som säljs i varje. Undrar om Sverige skulle ligga högt upp på listan då…
Snart hittar vi någon ny person som säger något annorlunda, och då kommer vi att kasta oss över det likt ursvultna hundar och glömma mrs Anka likt guppyfiskar.

Nu har jag nog inget mer att skriva om, men kanske får ny inspiration imorgon… Bye!

Kommentera

