Déjà vu…

… Only me, only you. Feels almost like a – NEJ! Tänk att en sån gammal, ovetydlig schlagerdänga har fastnat på huvet! Nån mer än jag som kommer ihåg den?
Hur som helst, titeln syftade på nått helt annat. Jag har märkt att jag då och då dyker det upp små glimtar från när jag var liten. Idag kom ett sånt minne upp, och jag skyndade mig att berätta för mamma, för jag var inte säker på om det var en väldigt tidig dröm eller om det var något somverkligen hade inträffat. Och vad tror du? Mamma bekräftade att de hade hänt! Och då var jag liksom tre! Jaja, jag tyckte det var häftigt. Jag tror inte jag har nått tidigare minne…
Det finns ju de som säger att de minns tidigare liv, så de innehar nog rekordet x)

Men gud, nu var det en till LBP-låt i Idol! Vem i TV4-crewet är PS3-nörd?

Blev sugen på att ta lite kort i lägenheten. Det låter tråkigt, men ge dem en chans.

Ses snart!

Kommentera

