Snälla, inget Körslaget, jag ber!

Jag har börjat fundera på prao. Var ska man praoa? Jag menar, man vill ju knappast ta Elgigantens lager, eller skolköket. Café kanske skulle vara kul, men jag har hört mardrömshistorier om stackare som bara har fått stå och packa upp lådor hela dagarna. Iih, jag har beslutsångest.

Jag hatar programmet Körslaget, och jag står för det. Det ska börja nu igen, och jag förstår inte vad som är så kul med tråkiga schlager och nästan-vann-idol stjärnor som leder en grupp människor som har blivit tillsägda att ta på sig vad som helst i samma färgskala som resten av gruppen. Usch, nej!

Idag när spelade jag (som varje torsdag) och fem polare tillsammans i en replokal, och vi har gett oss på ”Here Comes The Sun” av The Beatles.
Jag tror att vårt band genomgår en femårskris och har hamnat i trotsåldern, några vill byta instrument och vi vill återigen göra en egen låt, som när vi var yngre.

Avslutar med lite ögongodis. See You Soon!
Flum flum bild

Kommentera

