Trevliga onsdag…

Jag vet att det ser ut som om jag redan har skrivit idag, men jag skrev det faktiskt igår. Anledningen till att jag postade det i morse är att jag lyckades hålla datan igång så pass länge att batteriet tog slut utan att den stängdes av p.g.a. överhettning. WOHO!

Idag bestämde jag mig för att byta tema på bloggen, det brukar alltid vara kul. Jag menar, det kan ju knappast skada? Tänkte att den här var härligt höstig, och om jag tröttnar är det faktiskt bara att klicka sig fram och välja ett nytt!

Läxorna har kommit igång ordentligt nu, och faktum är att onsdagar verkar vara den dag som har minst läxor, och då har vi både mysig syslöjd och mysig hemkunskap. MYS! Vi gjorde wok på hemkunskapen, som inte var fullt lika smarrigt som äppelkrispen veckan innan…
Idag när jag sökte igenom mitt ”välstädade” skåp hittade jag inte mitt sudd. Det är sant! Jag tänkte förtvivlat på hur det skulle gå med operation GSV, men när jag skulle gå hittade jag det igen. Puh!
I morron har jag (usch, äckel, jävla, skit, helvetes) franska. Jag tycker verkligen inte att franska är något kul, och absolut hemskast är väl glosorna?! Men, jag har iaf hittat en sida som kanske inte är världens bästa, men den har hjälpt mig iaf (och så kan man vara inne på bloggen samtidigt, hehe…). www.glosor.eu Det tar lite tid om man har mycket glosor att skriva in dem, men jag tycker faktiskt att den funkar.

För ett tag sedan laddade jag upp en bild på Nicki, min lillasyrras Gerbil (ökenråtta). Faktum är att hon har två sötnosar, och jag tyckte att de inte är mer än rättvist att Sotis också ska få vara med på ett hörn. Annars kanske Sotis blir sotis. HAHA!
Sotis

Tycker det är kul att det står crunching när man ska ladda upp bilder ^^

Har du tänkt på att ”Delete”-knappen är på olika ställen på varje data? Jag har fortfarande inte vant mig på att knappen på denna dator sitter bredvid pilen åt vänster, eftersom den satt ovanför siffrorna på den förra. I’m confused! :S

Nu börjar Idol, och jag måste kolla, vem ska annars göra det? x)

3 comments
  1. Clara said:

    Åh, vad jag älskar ditt nya tema! Det är jättejättefint!
    Välkommen hösten.

    Pussar söta vän.

  2. Klara said:

    Hahahahaha!
    NEJ!

    Claras namn blogg och allt råkade stå i kommenterarutan, så det ser ut som hon skickade det där förra!
    Hjälp.

    Det var ju jag.
    Förvirrad.
    Hej.

  3. camarine said:

    Jag tycker annars också att det är jättejättefint så det var inte så konstigt att klara skrev clara. Telepati, you know. 🙂

Kommentera

