I hear LBP’s bells are ringing…

Jaha, så var man inne på lilldatan igen.
Har faktiskt varit t.o.m. lite rädd för att gå in igen, för jag har installerat ett värdelöst lexikon, för jag ville kunna översätta svenska-latin, och det kan inte Google eller Lexin -.- Hur som helst så kryssade jag lydigt i ”latin”, och vad tror du hände när jag testade? NEJ! Latin? NEJ! ENGLISH!
Så jag försökte avinstalera det, men hittade ingenstans där man kunde göra det. Sedan envisades den med att dyka upp på varje sida som en inbränd sloga på teven. Aja, idag när jag satte på datan dök det bara upp en ruta om att programmet fyllde år (Ååååh! Herregud, allihopa, hör nu, det fyller år! Fram med tårta och ljus… NOT!!) och den hade bestämt sig för att vara startsida istället för www.coldplay.com. Apropå det så har den sidan bytt design.

Ser på Idol nu, och upptäckte att de hade LBP’s (Little Big Planer, det absolut bästa spelet till Playstation 3) signatur melodi i bakgrunden, och nu en annan låt från det spelet. Va fan?!
De program jag tittar på, och rekomenderar, just nu är:

– Wipeout US
Även fast det  var roligare med svennar så är det alltid kul med människor som gör bort sig >:)

– Mythbusters
Jaja, bara för att jag är nörd…

– Trollkarlens hemligheter
Äntligen! Nån som vågar berätta hur man trollar fram en ko ur en näsduk (eller… liknande trick iaf…).

Sist tänkte jag be om ursäkt för den hemska rubriken, men kom inte på nått annat. Jag vet verkligen inte hur man skriver en passande rubrik, någon som vet nån kurs man kan gå?

5 comments
  1. camarine said:

    Alltså, varför latin eve?? xD

    • macaronee said:

      Vadå, har inte du bara fått ett behov av att ladda ner ett lexikon på latin?? 😮

  2. schwadegan said:

    Little Big Planet är grymt! 🙂

    • macaronee said:

      Jag vet ^^ Har du oxå PS3?

      • Schwadegan said:

        Självklart! 😀

Kommentera

