Atchoo!

Okej, jag erkänner, det kanske inte var världens smartaste att rida när man känner sig lite hängig, jag vet inte hur många gånger jag har gjort det och jag vet inte när jag ska lära mig att jag oftast inte känner mig friskare efteråt, även om jag glömmer bort det när jag väl rider.
Så såklart fick jag en förkylning och var dömd till en dag av tristess -.-

Okej, över till något annat: Jag är bland de mest klumpiga personerna som existerar, och för några år sedan var det knappast förvånande att jag tog sönder min dator, den här gången genom att bryta skärmen. *Ritch” och så var skärmen helt omöjlig att tyda. Pappa hittade en skärm som låg och skräpade i sin ensamhet och så kunde jag använda datorn igen.
Men så plötsligt hittar pappa en ny dator som bara ligger och skräpar, och den är faktikt väldigt gammal, och det visar sig att efter lite fix och trix (jag lägger mig inte i, så länge den fungerar är jag nöjd!) så fungerar den hyffsat och jag kan använda den.
Den är väldigt rolig eftersom det är en gammal modell, dvs. utan widescreen som dagens laptoppar har. Vad som inte är roligt däremot och bara är fasligt irriterande, är att pilen åker lite dit den själv vill -.-

See You!

1 comment
  1. Klara said:

    Krya på dig fina Evelina! ❤

Kommentera

