Macaronee känner sig proffsig i basker

Roliga höstblommorIdag har jag varit i Nyköping. Jag vet, nu sitter du och tänker ”Var fan ligger Nyköping?” Honestly, jag har inte en aning!
Men det var iaf bra väder och det var väldigt gulligt ^^
Pittoreskt torg
Visst ser det gulligt ut?

Vad jag märkte när jag gick omkring och fotade lite var att två tjejer, en som var typ 10 och en som var typ 15, var assur på mig. Vad har jag gjort? Kan någon snälla berätta detta för mig?

En stor debatt i alla typer av medier nu är det nya programmet på tv4, Kändis Djungeln. Det värsta är att tre fjärdedelar av min familj är helt galna i det, men en tredjedel har inte förlorat sitt förstånd! Jag har faktiskt varit där de är nu (Malaysias rengskog) och det är inte alls lika hemsk och insektsfull som Borneos, om jag ska vara ärlig.

Det var allt jag hade att blogga om idag, jag avslutar med en liten gullig bild som jag hittade på datorn på min lillasyrras ökenråtta Nicki (det är en kille, men vi kallan honom ”hon” iaf ^^) Efter att jag hade redigerat den en smula blev den så höstig att jag var tvungen att ha den som bakgrund på min inloggning på mammas dator.Nicki

1 comment
  1. Klara said:

    Min gud – vilken mysig stad! ❤

Kommentera

