Lite bilder, lite blogg, lite GSV.

Höstigt löv med vattendroppar

Jaja, den här bilden var ju ”lite” fixad, men det vore så härligt om hösten var mer gyllengul och orange än brun och grå…

Höst - lite mer realistiskt

Jag red i söndas (sorry att jag inte skrev något den dan, men skolan har helt fått fnatt på läxfronten -.-) och det var såååå fint med kantareller, skogen och en brun man framförsig.
Det var däremot inte lika bekvämt, för jag var jättekissnödig :/ Jag hade fått en rainingsadel (raining=en gren i westernridning när man rider mycket hinderbanor. Skitkul!) och den är ganska… spetsig. Men alla andra sadlar var upptagna!

Med operation GSV (Göra Suddet Vitt för alla som är lite efter ^^) går det strålande! Man kan inte tro att det har stått Coldplay på baksidan innan x) Däremot suddade en kompis en gul skrivbok, och då blev det lite gult :/

Jag har inte varit inne på Facebook på 2 veckor! Är inte det helt SJUKT?! Nu är jag inne och vad möter en om inte en massa utflippade och flummiga bilder?

När skolan var slut gjorde jag och två andra chokladbollar (eller Åkes chokladkulor som vi så vittsigt har döpt dom till). Kolla in min kompis blogg!

P.S. Den där bilden som är på någon helt sinnessjuk tjej som äter upp sin hand har jag ingen aning om vem det är… hum hum…

3 comments
  1. camarine said:

    Gud vad fina bilder!! :O <3<3 och HAHHAHA, jag som aldrig fattar sammanhang eller något sådant undrade lite vem den där fina bruna mannen som gick framför dig i skogen var, innan (jag tack och lov) insåg att det var en man, en MAAAAAN på en häst. x''D (eller?) haha…

    • macaronee said:

      Haha, tänkte inte på att det kunde tolkas så. Gud, det kan ju bli jätteknäppt…

  2. Klara said:

    HAHA jag tänkte precis detsamma! Gud. ^^

    JätteJätteJättefina fotografier! Gud vad duktig du är! 😀 Asfint. 🙂 ❤

    Dock undrar jag varför jag blivit en av "två andra"…? *besviken*

    Haha hejdå sötnos. ❤

Kommentera

